معرفی نشریات

دومین شماره سرآمد منتشر شد

دومین شماره نشریه الکترونیکی سرآمد با پرونده‌ای درباره «طوفان‌الاقصی و نبرد فناوری» منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین شماره نشریه الکترونیکی سرآمد با پرونده‌ای درباره جنگ ابرقدرتان جهان از طریق فناوری با عدالت‌خواهان فلسطینی با عنوان «طوفان‌الاقصی و نبرد با فناوری» توسط روابط عمومی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی منتشر شد.

هوش مصنوعی و چالش تشخیص اصالت محتوای فرهنگی و هنری، برگزاری پنجمین همایش ملی سواد رسانه‌ای، ضرورت تنظیم‌گری سکوهای فضای مجازی و بازخوانی برگزاری نمایشگاه فناوری‌های محتوایی فضای مجازی (سی‌تکس) با عنوان نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال با جلوه‌ای نو» بخش‌های مختلف این نشریه را شامل می‌شوند.

اقدامات و فعالیت‌های مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی در دولت مردمی، جایگاه ایران در رتبه‌بندی آمادگی هوش مصنوعی دولت‌ها و اهمیت شکل‌گیری تشکل‌های رسمی در زیست بوم کتاب دیجیتال» از دیگر بخش‌های دومین شماره نشریه سرآمد هستند.

همچنین ویدئوهایی در باب «اولویت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره استفاده از فناوری‌های نوظهور و هوش مصنوعی، پویش غزه مظلوم و کنفرانس ربات‌های انسان نما» در صفحه‌های ۱۱، ۱۷ و ۵۹ این نشریه قابل مشاهده است.

پرونده‌های ویژه سرآمد درباره دلیل انتشار پیامک‌های مزاحم و نحوه رفع آن، اقتصاد دیجیتال و پنجمین همایش سواد رسانه‌ای با تأکید بر سواد فضای مجازی کودک و خانواده» را در شماره بعدی منتشر می‌شود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا